sužinokite renault e-tech full hybrid automobilių privalumus

MAŽESNĖS DEGALŲ SĄNAUDOS
Naudojant hibridinę technologiją be įkrovimo automobilio pavaros sistemos perjungiamos automatiškai, todėl sumažinama vidaus degimo variklio apkrova ir degalų sąnaudos. Sutaupykite iki 40 % degalų, palyginti su automobiliu, varomu vien vidaus degimo varikliu.*
PAPRASTUMAS IR KOMFORTAS
Automobilis E-TECH FULL HYBRID įsibėgėja dinamiškiau nei automobilis su vidaus degimo varikliu. Papildomą komfortą užtikrina tylus važiavimas elektriniu režimu be papildomų vibracijų. Automobilyje E-TECH FULL HYBRID akumuliatorius įkraunamas automatiškai, jo nereikia prijungti prie elektros tinklo.
MAŽESNĖ APLINKOS TARŠA
Elektrinis automobilių E-TECH FULL HYBRID variklis veikdamas neišmeta CO₂. Apskritai važiuojant neįkraunamu hibridiniu automobiliu aplinkos tarša būna 25 % mažesnė nei važiuojant automobiliu su vidaus degimo varikliu.

* pagal WLTP


privalumai: taupumas

Pagalba įsigyjant, mažesnės degalų sąnaudos, mažesnės priežiūros išlaidos, mokesčių lengvatos įmonėms...
Automobiliai E-TECH FULL HYBRID – tai taupymas kasdien.
E-Tech full hybrid - fuel consumption - Renault
degalų sąnaudos
Važiuodami neįkraunamais hibridiniais automobiliais sumažinsite apsilankymų degalinėje skaičių. Elektrinio ir vidaus degimo variklių derinys padeda iki 40 %* sumažinti degalų sąnaudas, palyginti su automobiliu, kuris varomas vien vidaus degimo varikliu.
E-Tech full hybrid - vehicle maintenance - Renault
automobilio techninė priežiūra
Neįkraunamo hibridinio automobilio techninės priežiūros periodiškumas lygiai toks pat kaip ir automobilio su vidaus degimo varikliu. Tačiau apskritai hibridinių automobilių techninė priežiūra paprastesnė ir pigesnė, nes ne taip greitai susidėvi detalės. Verta paminėti, kad traukos akumuliatoriui taikoma 8 metų arba 160 000 km garantija.
E-Tech full hybrid - business - Renault
automobiliai E-TECH FULL HYBRID įmonėms
Investuoti į neįkraunamų hibridinių automobilių parką įmonei finansiškai naudinga, nes papildomos su automobiliais susijusios išlaidos (įmonės automobilių mokestis, bendra nuosavybės vertė) tampa mažesnės nei įsigijus automobilius su vidaus degimo varikliais. Mažesnės ir eksploatacinės išlaidos (techninė priežiūra ir degalų sąnaudos).

nereikia įkrauti, 100 % malonumo vairuoti

Visiškai hibridinių RENAULT E-TECH automobilių nereikia prijungti prie maitinimo šaltinio – jie patys įsikrauna automobilį stabdant ir jam lėtėjant. Universalus, dinamiškas ir komfortiškas važiavimas su visais vidaus degimo variklio privalumais bei 100 % elektrinio režimo tylumu.
NEREIKIA ĮKRAUTI
E-Tech full hybrid - Renault
nereikia įkrauti
Nekeiskite įpročių.
Jums nereikės automobilio įkrauti įkrovimo stotelėse – jo rekuperacinio stabdymo sistema automatiškai atkuria energiją, kai automobilis lėtėja.
MALONUMAS VAIRUOTI
E-Tech full hybrid - simple - Renault
viskas paprasta
Nieko nereikia daryti!
Elektrinio ir vidaus degimo varikliai veikia pakaitomis, juos valdo automobilio elektroninė sistema. Todėl jums nereikės galvoti, kurį važiavimo režimą rinktis. Akumuliatorius irgi įkraunamas be papildomų pastangų: energija rekuperuojama, kai automobilis lėtėja arba yra stabdomas.
E-Tech full hybrid - dynamic - Renault
dinamiškumas
Turėdama didelę elektromobilių gamybos patirtį RENAULT siūlo hibridines transporto priemones, kurios išsiskiria universalumu ir dinamiškumu pradedant važiuoti ir įsibėgėjant. Be to, mūsų neįkraunami hibridai turi automatinę pavarų dėžę, todėl jums nereikės perjunginėti pavarų.
E-Tech full hybrid - silent - Renault
tylumas
Naudojant 100 % elektrinę pavarą automobilis važiuoja tyliai. Neįkraunami automobiliai skirti daugiausia važinėti būtent tokia pavara, todėl didžiąją dalį kelionės važiuosite tyliai.
E-Tech full hybrid - Renault
elektrinis režimas
Neįkraunami hibridiniai automobiliai visada paleidžiami 100 % elektriniu režimu ir šiuo režimu mieste važiuoja iki 80 % laiko.

privalumai: ekologija

E-Tech full hybrid - lower emissions - Renault
mažai išmetamųjų dujų
Neįkraunami hibridiniai automobiliai išmeta iki 40 % mažiau CO2 (WLTP ciklas) nei automobiliai su vidaus degimo varikliu. Kartu sumažėja ir aplinkai kenksmingų dalelių išmetimas.
E-Tech full hybrid - recycled battery - Renault
perdirbamas akumuliatorius
Turėdami daugiau kaip vienuolikos metų patirtį elektromobilių srityje siūlome akumuliatorių perdirbimą, kuris pranoksta Europos Sąjungos teisės aktų reikalavimus. Bendradarbiaujant su partneriais ir specializuotomis įmonėmis, panaudoti akumuliatoriai gali būti pakartotinai naudojami kituose automobiliuose, o jų gamybos medžiagos vėliau perdirbamos.

Jūsų klausimai apie FULL HYBRID privalumus

AR HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI EKOLOGIŠKI?
Taip, tai vienas didesnių jų privalumų.
Hibridiniai automobiliai turi ne tik benzininį, bet ir vieną ar kelis elektrinius variklius. Šie varikliai į aplinką neišmeta CO2.
Kadangi automobilyje nuolat naudojama hibridinė pavara (elektrinio + vidaus degimo variklio) arba 100 % elektrinis režimas, aplinką jis teršia mažiau nei automobilis vien su vidaus degimo varikliu.

Pasirinkus neįkraunamą hibridinį automobilį (kurio akumuliatorius įsikrauna naudodamas šiluminę ir kinematinę energiją, kai automobilis važiuoja), degalų sąnaudos gali būti 40 % mažesnės nei važiuojant analogišku automobiliu su vidaus degimo varikliu.

Įkraunami (PLUG-IN) hibridiniai automobiliai (kurie įkraunami ne tik važiuojant, bet ir įkrovimo stotelėse), šis rodiklis gali siekti 75 %.
AR HIBRIDINIŲ AUTOMOBILIŲ EKSPLOATAVIMAS TAUPESNIS?
Taip, ypač jei daug važinėjate.
Hibridiniuose automobiliuose pakaitomis naudojama elektrinė, hibridinė ir benzininė pavaros. Paprastai benzininis variklis naudojamas rečiau nei automobilyje vien su vidaus degimo varikliu, todėl sumažėja apsilankymų degalinėje skaičius.

Nors hibridinių automobilių kaina didesnė nei analogiškų automobilių su vidaus degimo varikliu, hibridinių automobilių techninės priežiūros išlaidos mažesnės, nes lėčiau dėvisi variklio detalės.

Priešingai plačiai paplitusiai nuomonei, hibridinių automobilių techninė priežiūra tokia pat paprasta kaip ir automobiliu su vidaus degimo varikliu. Laikui bėgant toks pasirinkimas darosi dar naudingesnis, nes vidaus degimo variklis patiria mažesnę apkrovą.