jūsų klausimai apie E-Tech full hybrid ir E-Tech plug-in hybrid technologijas

 E-Tech full hybrid - E-Tech Plug-in hybrid - questions
E-TECH FULL HYBRID ir PLUG-IN HYBRID privalumai – Renault
Sužinokite visus atsakymus į klausimus apie E-TECH FULL HYBRID ir E-TECH PLUG-IN HYBRID technologijas, kurias RENAULT naudoja savo automobiliuose.
Jūsų klausimai apie hibridinius automobilius
KĄ REIŠKIA ŽODIS „HIBRIDINIS“?
Būdvardis „hibridinis“ reiškia „susidedantis iš kelių elementų“.

Automobilių srityje „hibridinės“ yra tokios transporto priemonės, kuriose naudojami dviejų tipų varikliai.

Jie suderina elektrinę pavarą ir vidaus degimo variklį, kad sumažintų degalų sąnaudas ir padidintų transporto priemonės našumą.
KAS YRA HIBRIDINIS AUTOMOBILIS?
Hibridiniame automobilyje veikia du jėgos agregatai: vidaus degimo variklis (būtinai benzininis) ir vienas ar keli elektriniai varikliai. Šie prijungti prie traukos akumuliatoriaus, kuriame kaupiama elektros energija.
KAS YRA „MILD HYBRID“?
Varikliai MILD HYBRID nepriskiriami prie E-TECH technologijos, nes jie neturi galimybės veikti 100 % elektrine pavara.

Tai mikrohibridiniai automobiliai, kurie užtikrina tik nedidelę elektrinę pagalbą (12 arba 48 V) vidaus degimo varikliui, kai automobilis paleidžiamas ir greitėja, siekiant sumažinti degalų sąnaudas ir optimizuoti automobilio veikimą.

Taip užtikrinamas dinamiškesnis ir komfortiškesnis važiavimas bei sutaupoma iki 20 %* degalų, lyginant su panašiu benzininiu varikliu, nenaudojančiu elektrinės pavaros.
* 48 V variante
KAIP VEIKIA HIBRIDINIS AUTOMOBILIS?
Hibridinis automobilis visada paleidžiamas tik elektriniu režimu, nes elektrinis variklis veikia efektyviau. Vėliau perjungiamos įvairios pavaros: elektrinė (100 % elektrinis variklis), hibridinė (benzininis ir elektrinis varikliai) ir vidaus degimo (benzininis variklis).

Pavaros perjungiamos automatiškai, atsižvelgiant į pageidaujamą akceleraciją, vietovės reljefą ir akumuliatoriaus įkrovos lygį. Modeliuose su EV funkcija elektrinį režimą galima įjungti specialiu mygtuku; kituose modeliuose energijos valdymo sistema automatiškai perjunginėja pavaras, kad būtų pasiektas geriausias degalų sąnaudų ir galios santykis.
KUO YPATINGA HIBRIDINĖ TECHNOLOGIJA?
Svarbiausia hibridinio automobilio ypatybė – tai, kad vienoje transporto priemonėje suderinti dviejų tipų varikliai: vidaus degimo variklis ir vienas ar net keli elektriniai varikliai.

Automobilio technologija automatiškai valdo trijų pavarų perjungimą: elektrinės, vidaus degimo ir hibridinės (kurioje naudojama ir šiluminė, ir elektros energija).
Pagrindinė hibridinio automobilio užduotis – suderinti automobilio su vidaus degimo varikliu patogumą su elektromobilio ekologiškumu bei taupumu.
Mūsų ilgametė patirtis lenktynėse „Formulė 1“, racionalus energijos skirstymas ir daugiarežimė automatinė pavarų dėžė – veiksniai, kurie padėjo pasiekti didelį kasdienio automobilio naudojimo universalumą, dinamiškumą ir taupumą.
HIBRIDAS IR ELEKTROMOBILIS: KUO JIE SKIRIASI?
Elektromobilyje įrengtas tik elektrinis variklis, todėl jis visada naudoja tik elektros energiją.
Suprantama, elektromobilio 100 % elektriniu režimu nuvažiuojamas atstumas gerokai viršija hibridinio automobilio atstumą ir gali siekti iki 470 km.

Hibridiniame automobilyje naudojamas benzininis variklis kartu su vienu (ar daugiau) elektros varikliu ir jame pakaitomis naudojami trys važiavimo režimai (hibridinis, benzininis ir elektrinis).
Žinoma, elektromobilio nuvažiuojamas atstumas mažesnis nei hibridinių automobilių, bet jis nuolat auga. Šiuo metu 100 % elektriniu režimu elektromobilis gali nuvažiuoti 470 km, o netolimoje ateityje šis skaičius dar augs.
KAIP ĮKRAUNAMAS HIBRIDINIS AUTOMOBILIS?
Jei naudojamas neįkraunamas hibridinis automobilis (arba E-TECH FULL HYBRID), akumuliatorius įsikrauna važiuojant. Tam naudojama kinetinė energija ir vidaus degimo variklio darbas. Akumuliatorius įkraunamas visiškai autonomiškai automobilį stabdant ir jam lėtėjant. Taip pat galima naudoti rekuperacinį stabdymą.
Įkraunami hibridiniai automobiliai papildomai gali būti įkraunami prijungus juos prie elektros tinklo viešosiose arba namuose įrengtose įkrovimo stotelėse. Mūsų automobiliuose esančių įkroviklių didžiausia galia yra 3,7 kW.
AR HIBRIDINIS AUTOMOBILIS PATIKIMAS?
Tikrai taip, mūsų hibridiniai automobiliai yra patikimi, nes turime daug patirties elektrinių ir vidaus degimo variklių srityse.

Dėl hibridinės įrangos vidaus degimo variklis mažiau dalyvauja tuose etapuose, kuriuose paprastai patiria didesnę apkrovą: automobilį paleidžiant ir jam įsibėgėjant.

Be to, dėl tokio derinio visiškai nereikalinga sankaba ir pavaros diržas, todėl supaprastėja techninė priežiūra ir sumažėja priežiūros išlaidas, nes mažiau komponentų susidėvi.

Hibridiniame automobilyje veikia vidaus degimo ir vienas ar keli elektriniai varikliai. Elektriniai varikliai naudojami pakaitomis, atsižvelgiant į vietovės reljefą, pageidaujamą greitį ir akumuliatoriaus įkrovos lygį.

Kuriant RENAULT hibridinius automobilius buvo pasinaudota ilgamete elektromobilių gamybos patirtimi. Be to, RENAULT parengė visą serviso infrastruktūrą, pritaikytą hibridiniams automobiliams: RENAULT konsultantai jau pasiruošę susitikti su jumis ir padėti atlikti automobilio techninę priežiūrą. Verta paminėti, kad hibridinių transporto priemonių traukos akumuliatoriui suteikiame 8 metų / 160 000 km garantiją.
Jūsų klausimai apie hibridinių automobilių įkrovimą ir nuvažiuojamą atstumą
AR HIBRIDINIUS AUTOMOBILIUS REIKIA ĮKRAUTI?
Jei hibridinis automobilis yra neįkraunamas, vadinasi, jis įsikrauna važiuodamas – vairuotojui nieko specialiai daryti nereikia. Ir atvirkščiai: įkraunamus hibridinius automobilius (E-TECH PLUG-IN HYBRID) galima įkrauti viešosiose įkrovimo stotelėse, namų sąlygomis, sparčiojo įkrovimo stotelėse ar pan. Taip optimizuojamos sąnaudos. Rekomenduojame kasdien įkrauti automobilį, kad galėtumėte pasinaudoti visais jo privalumais (didesnis nuvažiuojamas atstumas, didesnis greitis elektrine pavara, degalų taupymas ir pan.).

Abiem atvejais automobilis be priekaištų veiks, jei naudosite vien benziną. Jei akumuliatorius išsikrovęs, bet bake vis dar yra degalų, automobilis nesuges.
Jei nenorite patys nuolat įkrauti automobilio, rinkitės neįkraunamą hibridą.

Jei jums nepavyksta pasiekti įkrovimo stotelės, galite pasinaudoti paslauga MOBILIZE POWER SOLUTIONS.
AR HIBRIDINIS AUTOMOBILIS GALI ĮVEIKTI TOLIMUS ATSTUMUS?
Žinoma! Hibridinis automobilis važiuos net jei traukos akumuliatorius išsikrovė (tokiu atveju bus naudojama tik benzininė pavara). Be to, važiuojant akumuliatorius įkraunamas naudojant benzininio variklio generuojamą kinetinę ir šiluminę energiją.

Hibridinio automobilio nuvažiuojamas atstumas didesnis nei benzininio, nes jame skirtingus energijos šaltinius galima naudoti pakaitomis. Mieste daugiausia prireikia elektrinių variklių, todėl vidaus degimo variklis naudojamas mažai arba visai nenaudojamas, taigi sunaudojama mažiau degalų.

Ir tai dar ne viskas! Įkraunamame hibridiniame automobilyje, kuriame akumuliatorius įkraunamas ne tik važiuojant, bet ir prijungus prie įkrovimo stotelės, 100 % elektros pavara nuvažiuojamas atstumas yra dar didesnis: pagal WLTP ciklą nuvažiuojama bent 50 km, bet tikrovėje nuo 25 iki 65 km, priklausomai nuo apkrovos ir reljefo.
KAIP VALDYTI HIBRIDINĮ AUTOMOBILĮ?
Pateikiame keletą patarimų, kaip valdyti hibridinį automobilį ir optimizuoti nuvažiuojamą atstumą.
  • Naudokite įvairaus lygio rekuperacinį stabdymą: automobilį stabdant susidaranti kinetinė energija panaudojama hibridiniam automobiliui įkrauti.
  • Aktyvuokite režimą ECO – taip galėsite atjungti arba apriboti kai kurias ne tokias svarbias funkcijas, kad sunaudotumėte mažiau energijos.
Kaip ir įprastame automobilyje, važiuojant sklandžiau sumažėja energijos sąnaudos, todėl padidėja nuvažiuojamas atstumas.

Įkraunamame hibridiniame automobilyje naudokitės automobilio
  • E-NAV arba prognozuojamojo hibridinio važiavimo funkcija: nustatydamas maršrutą automobilis prognozuoja, kada reikės važiuoti vidaus degimo, hibridiniu ar 100 % elektriniu režimu, atsižvelgdamas į maršruto reljefą ir vietovės pobūdį (miestas / užmiestis ir pan.). Taip sumažinsite degalų sąnaudas, padidinsite nuvažiuojamą atstumą ir pagerinsite automobilio eksploatacines savybes.
  • Salono šildymas ir kondicionavimas: kai automobilis įkraunamas, iš anksto sušildykite saloną žiemą arba įjunkite kondicionierių vasarą, užprogramuodami temperatūrą per EASY LINK, openR LINK arba nuotoliniu būdu – naudodami programą „My Renault“.
AR HIBRIDINIU AUTOMOBILIU GALIMA VILKTI KITĄ TRANSPORTO PRIEMONĘ?
Hibridiniame automobilyje galite sumontuoti velkamąjį kablį ir vilkti kitą transporto priemonę, jei tai daryti leidžia kelių eismo taisyklės. Vis dėlto reikėtų paminėti, kad esant tokiai pačiai variklio galiai ir važiavimo greičiui, hibridinio automobilio velkamoji galia kartais būna mažesnė nei automobilio su benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Be to, reikia atminti, kad velkamasis kablys yra papildoma transporto priemonės apkrova, dėl kurios padidėja energijos sąnaudos.
KUO YPATINGAS HIBRIDINIO AUTOMOBILIO VAIRAVIMAS?
Viena išskirtinių hibridinio automobilio ypatybių – automatinės pavarų dėžės svirtis. Kaip ir elektromobilyje, hibridiniame automobilyje nebūna mechaninės pavarų dėžės ir sankabos, todėl jo vairavimas yra paprastesnis.

Hibridinis automobilis varomas elektrine, hibridine (benzinas + elektra) arba 100 % benzinine pavara. Važiavimo režimo pasikeitimas neturi įtakos vairuotojo komfortui, nes pavara perjungiama automatiškai.

Elektrinė pavara užtikrina lankstesnį vairavimą ir geresnį įsibėgėjimą, lyginant su automobiliu, varomu vidaus degimo varikliu. Be to, ši pavara tylesnė, neskleidžia nemalonaus benzino kvapo, važiuojant jaučiama mažiau vibracijų.

Verta paminėti, kad hibridas suteikia daugiau laisvės: net jei akumuliatorius išsikrautų, automobilis toliau važiuos varomas benzininio variklio, kaip ir bet kuris standartinis automobilis su vidaus degimo varikliu. O jei pasirinksite neįkraunamą hibridinį automobilį, akumuliatorius pats įsikraus jums važiuojant.
AR HIBRIDINIU AUTOMOBILIU GALIMA VAŽIUOTI GREITKELIAIS?
Žinoma! Hibridinis automobilis greitkeliais gali važiuoti tokiu pat greičiu kaip ir dyzelinis ar benzininis automobilis.

Jame benzininis variklis veikia kartu su vienu ar keliais elektriniais varikliais. Toks derinys leidžia veikti vienu iš trijų važiavimo režimų (hibridiniu, benzininiu arba elektriniu).

Miestuose, kur tenka važiuoti lėtai arba nuolat sustabdyti ir iš naujo paleisti automobilį, hibridinis automobilis automatiškai naudos elektrinę pavarą. Kai elektrinį akumuliatorių reikia įkrauti arba kai to reikalauja reljefas, automobilis persijungia į hibridinį arba 100 % benzininį režimą. Greitkelyje, kai automobilis važiuoja pastoviu greičiu, dauguma atvejų naudojama benzininė pavara. Tokiu atveju automobilis važiuoja lygiai taip pat kaip benzininis automobilis su automatine pavarų dėže.

Jei prireikia didesnio našumo, priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio, aktyvuojamas hibridinis režimas.
Jūsų klausimai apie hibridinių automobilių privalumus
KOKĮ AUTOMOBILĮ RINKTIS: HIBRIDINĮ AR ELEKTRINĮ?
Viskas priklauso nuo jūsų poreikių ir pageidavimų. Elektromobiliai yra tylūs, universalūs, juos lengva vairuoti, jie mažai dėvisi, yra lengvai prižiūrimi ir ekologiškiausi. Tačiau reikia nusiteikti, kad elektromobilį teks reguliariai įkrauti specialiose įkrovimo stotelėse. Jei važinėjate nedidelius atstumus mieste, elektromobilis jums puikiai tiks. Su juo nemažai sutaupysite, nes nešvaistysite benzino ar dyzelino spūstyse, o įkrauti elektromobilį kainuoja gerokai pigiau nei pilti benziną ar dyzeliną.

Hibridinis automobilis yra universalesnis, nes jame naudojami dviejų rūšių varikliai. Pavyzdžiui, važiuojant greitkeliu veikia vidaus degimo variklis – hibridinis automobilis virsta įprastu benzininiu automobiliu. Jį įkrauti prireikia rečiau nei elektromobilį, o pasirinkus neįkraunamą hibridą – apskritai nereikia, nes jis pats įsikrauna važiuojant.
Taigi jums nereikės ieškoti įkrovimo įrangos: važiuodami neįkraunamu hibridu mėgausitės vairavimu elektriniu režimu be papildomo įkrovimo. Apskritai hibridinis automobilis sujungia vidaus degimo automobilio praktiškumą ir elektromobilio ekologiškumą bei taupumą; vis dėlto 100 % elektromobilis išlieka ekologiškiausias ir taupiausias, nes veikia vien elektra.
KAS GERIAU: HIBRIDINIS AR DYZELINIS AUTOMOBILIS?
Hibridiniai automobiliai iš dailes varomi benzinu. Be to, hibridas turi nemažai privalumų, palyginti su dyzeliniu automobiliu.

Hibridiniam automobiliui rečiau prireikia degalinės, taip pat mažiau kainuoja variklio techninė priežiūra. Todėl žiūrint iš ilgalaikės perspektyvos, turėti tokį automobilį yra pigiau.
Kai naudoja elektrinį jėgos agregatą, hibridinis automobilis yra daug ekologiškesnis nei dyzelinis (nes neišmeta CO2). Todėl hibridiniams automobiliams netaikomi su aplinkos tarša susiję eismo ribojimai.
RENAULT siūlo įkraunamus (PLUG-IN) hibridinius automobilius, kurie užtikrina didesnį našumą, nes daugiau važiuoja elektriniu režimu, tačiau galite rinktis ir neįkraunamą hibridinį automobilį; tokiu atveju hibridinis automobilis veiks panašiai kaip benzininis ar dyzelinis modelis (automobilis įsikraus važiuojant, jums tiesiogiai nedalyvaujant).

Hibridiniai automobiliai ir toliau gaminami su automatine pavarų dėže, todėl juos vairuoti paprasčiau.
KAS GERIAU GREITKELYJE: HIBRIDINIS AR DYZELINIS AUTOMOBILIS?
Geri abu.
Abu automobiliai leidžia visiškai užtikrintai važiuoti greitkeliu.
Hibridiniame automobilyje naudojamas vienas ar keli elektriniai varikliai ir vienas vidaus degimo variklis. Važiuodamas automobilis pakaitomis naudoja elektrinę, hibridinę (benzinas + elektra) ir benzininę pavarą. Greitkelyje naudojama benzininė pavara, suteikianti automobiliui reikiamos galios. Per šį laiką elektros akumuliatorius spėja įsikrauti, pakartotinai panaudodamas energiją, išskiriamą automobilį stabdant, taip dalį vidaus degimo variklio energijos paversdamas elektra.
KOKĮ AUTOMOBILĮ RINKTIS: HIBRIDINĮ AR BENZININĮ?
Abu automobiliai komforto ir vairavimo požiūriu panašūs. Tačiau pagrindiniai hibridinio automobilio privalumai – mažesnės degalų sąnaudos, palyginti su benzininiais analogais, ir paprastesnė techninė priežiūra.

Hibridiniuose automobiliuose naudojami keli varikliai, tarp jų – ir benzininis, suteikiantis daugiau galios, pavyzdžiui, važiuojant greitkeliu.

Kadangi hibridiniame automobilyje pakaitomis naudojamas benzininis, elektrinis arba abu varikliai, sunaudojama mažiau benzino, rečiau prireikia jo papildyti ir benzininis variklis lėčiau susidėvi. Tai didelis hibridinio automobilio pranašumas prieš įprastą benzininį automobilį. Verta paminėti, kad išsikrovus akumuliatoriui hibridinis automobilis veikia kaip bet kuris benzininis, todėl yra universalus ir praktiškas.

Maža to, kai naudoja elektrinę pavarą, hibridinis automobilis iš esmės tampa elektromobiliu: mažiau teršia, yra tylesnis ir važiuoja sklandžiau. Kaip ir elektromobilis, jis neturi mechaninės pavarų dėžės. O jei per metus nuvažiuosite daugiau nei 35 000 km, automobilio kaina greitai atsipirks!

norite sužinoti daugiau apie E-TECH?