kokios hibridinio automobilio degalų sąnaudos?

E-Tech full hybrid - consumption - Renault
technologija E-TECH HYBRID, mažesnės degalų sąnaudos
Mūsų neįkraunami (FULL HYBRID) ir įkraunami (PLUG-IN HYBRID) hibridiniai automobiliai sumažina degalų sąnaudas, nes juose įdiegtas išmanusis elektroninis variklių valdymas.
Priklausomai nuo eksploatacijos sąlygų, elektrinis ir vidaus degimo varikliai veikia atskirai arba kartu, todėl sumažėja degalų sąnaudos.

palyginimas

  E-Tech plug-in hybrid
mažesnės degalų sąnaudos   iki 75 %  
važiavimas mieste elektriniu režimu  iki 100 %  
važiavimo greitis elektriniu režimu  iki 135 km/val.  
nuvažiuojamas atstumas elektrine pavara  iki 50 km/val.*  
akumuliatoriaus talpa kWh  iki 10,4 kWh  
įkrovimas iš lizdo arba įkrovimo stotelėje  taip  
energijos rekuperacija  taip  
paleidimas elektriniu režimu  taip  
technologija  
1 traukos akumuliatorius
 + 2 elektriniai varikliai
 + 1 vidaus degimo variklis
 + 1 automatinė pavarų dėžė
* WLTP
** priklauso nuo modelio ir varianto

automobilių E-TECH FULL HYBRID degalų sąnaudos

Neįkraunamų hibridinių automobilių paskirtis – optimizuoti susisiekimą ir supaprastinti kasdienybę. Benzinas, elektros energija, tolimos kelionės – tai vienos svarbiausių E-TECH FULL HYBRID technologijos ypatybių.
MAŽESNĖS DEGALŲ SĄNAUDOS
E-Tech full hybrid - fuel savings - Renault
mažesnės degalų sąnaudos
Pagrindinis skirtumas nuo automobilių su vidaus degimo varikliu – mažesnės degalų sąnaudos. Šis rodiklis gali siekti 25 %, jei važiuojama vadinamuoju mišriu ciklu (greitkeliu užmiestyje) ir iki 40 % – mieste.

* duomenys pagal WLTP
DEGALŲ SĄNAUDŲ VALDYMAS
E-Tech full hybrid - managing consumption - Renault
degalų sąnaudų valdymas
Pakaitomis naudojant jėgos agregatus (elektrinius, hibridinius ir vidaus degimo variklius), neįkraunami hibridiniai automobiliai sunaudoja mažiau degalų, palyginti su panašiais modeliais, varomais vidaus degimo varikliu.
Degalų sąnaudos optimizuojamos dėl automatinio pavaros perjungimo ir rekuperacinio stabdymo. Automobilis su energijos valdymo sistema autonomiškai be pertrūkio valdo savo sąnaudas.
ELEKTRINĖ PAVARA
E-Tech full hybrid - electric driving - Renault
vairavimas elektriniu režimu
Neįkraunamo hibridinio automobilio atveju dėmesį reikėtų sutelkti ne į atstumą, o apie važiavimo elektriniu režimu laiką.
Kiek laiko automobilis E-TECH FULL HYBRID važiuos būtent tokiu režimu, tiksliai pasakyti neįmanoma, nes akumuliatorius įkraunamas automobilį stabdant ir jam lėtėjant, o tokių dalykų iš anksto prognozuoti neįmanoma. Tačiau paskaičiuota, kad važiavimo elektriniu režimu laikas gali sudaryti iki 80 % kelionių mieste.
AUTOMOBILIŲ E-TECH FULL HYBRID DEGALŲ SĄNAUDOS
automobilių E-TECH FULL HYBRID degalų sąnaudos
  • AUSTRAL E-TECH FULL HYBRID: nuo 4,6 l / 100 km* (žr. energijos vartojimo efektyvumo etiketę)
  • CLIO E-TECH FULL HYBRID: nuo 4,1 l / 100 km* (žr. energijos vartojimo efektyvumo etiketę)
  • CAPTUR E-TECH FULL HYBRID: nuo 4,7 l / 100 km* (žr. energijos vartojimo efektyvumo etiketę)
  • ESPACE E-TECH FULL HYBRID: nuo 4,6 l / 100 km* (žr. energijos vartojimo efektyvumo etiketę)
* WLTP standartas

E-TECH PLUG-IN HYBRID degalų sąnaudos

Įkraunami hibridiniai automobiliai varomi panašiai kaip ir neįkraunami hibridiniai automobiliai – juose įrengti: 2 elektriniai varikliai + vidaus degimo variklis. Tačiau įkraunamuose hibridiniuose automobiliuose elektrinis variklis veikia su didesnės talpos akumuliatoriumi, kurį galima įkrauti iš elektros tinklo. Tai gerokai sumažina kasdienes degalų sąnaudas.
EKOLOGIJA IR DEGALŲ SĄNAUDOS
E-Tech full hybrid - écologie et consommation - Renault
ekologija ir degalų sąnaudos
Įkraunamas hibridinis automobilis išmeta iki 75 % mažiau CO2 (pagal WLTP) ir iki 100 % laiko važiuoja vien elektriniu režimu. Jei automobilis nebus įkraunamas, jis veiks kaip įprastas hibridas, tačiau dėl didelio akumuliatoriaus jo degalų sąnaudos bus kiek didesnės.
ELEKTRINIU REŽIMU NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS
E-Tech full hybrid - autonomie électrique - Renault
elektriniu režimu nuvažiuojamas atstumas
Įkraunamų RENAULT hibridinių automobilių nuvažiuojamas atstumas yra iki 50 km.* Kaip ir elektromobilių atveju, nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, vairavimo stiliaus ir vietovės, per kurią važiuojama, reljefo. Greitkelyje nuvažiuojamas atstumas paprastai siekia 25–40 km.

* mišriu ciklu pagal WLTP
ĮKROVIMO REŽIMAS
E-Tech full hybrid - recharge - Renault
įkrovimo režimas
PLUG-IN hibridiniai automobiliai paprastai įkraunami įkrovimo stotelėje ir važiuojant (naudojant rekuperacinio stabdymo technologiją).
Akumuliatoriui išsikrovus, sistema veikia kaip ir FULL HYBRID automobiliuose – iš važiuojant sugeneruojamos kinetinės energijos atstatoma apie 10 % akumuliatoriaus talpos.
RENAULT E-TECH PLUG-IN HYBRID DEGALŲ SĄNAUDOS
E-Tech full hybrid - consommation - Renault
RENAULT E-TECH PLUG-IN HYBRID degalų sąnaudos
Įkraunami hibridiniai automobiliai degalus naudoja dar taupiau nei neįkraunami hibridiniai automobiliai.
  • MEGANE E-TECH PLUG-IN HYBRID: nuo 1,2 l / 100 km* (žr. energijos vartojimo efektyvumo etiketę)
  • CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID: nuo 1,4 l / 100 km* (žr. energijos vartojimo efektyvumo etiketę)
* WLTP standartas

mažos degalų sąnaudos ir vairavimas elektriniu režimu

E-Tech full hybrid - e-nav - Renault
funkcija E-NAV ir prognozuojamasis hibridinis važiavimas.
Technologija E-TECH kartu su prognozuojamojo hibridinio važiavimo funkcija optimizuoja akumuliatoriaus įkrovimo lygį, atsižvelgdama į nurodytą kelionės tikslą.
Atsižvelgdamas į vietovę, automobilis apskaičiuoja kelionės laiką mieste arba nelygiu reljefu ir prognozuoja važiavimą degalų, hibridiniu arba 100 % elektriniu režimu. Taip optimizuojamos degalų sąnaudos, nuvažiuojamas atstumas ir automobilio našumas.

* priklauso nuo automobilio.
E-Tech full hybrid - mode e-save - Renault
Režimas E-SAVE
Funkcija E-SAVE padeda išsaugoti ne mažiau nei 40 % automobilio elektriniu režimu nuvažiuojamo atstumo, kad būtų galima jį panaudoti tinkamesniu metu.
E-Tech full hybrid - preheating - Renault
išankstinis salono šildymas / kondicionavimas (PLUG-IN HYBRID)
Kaip ir elektromobilyje, kol automobilis įkraunamas, naudodami programą „My Renault“ žiemą iš anksto pašildykite saloną, o vasarą nuotoliniu būdu įjunkite oro kondicionierių. Dieną galėsite pradėti su iki galo įkrautu akumuliatoriumi ir paruoštu kelionei automobiliu.

Jūsų klausimai apie hibridinio automobilio degalų sąnaudas

KAM NAUDOJAMAS TRAUKOS AKUMULIATORIUS?
Traukos akumuliatorius naudojamas kaupti energijai, kuri vėliau naudojama hibridiniam automobiliui varyti hibridiniu arba 100 % elektriniu režimu.
KAIP ĮKRAUNAMAS TRAUKOS AKUMULIATORIUS?
Akumuliatorius įkraunamas trimis būdais:
  • atkuriant energiją, kai automobilis lėtėja arba yra stabdomas (šiuo atveju naudojamas rekuperacinis stabdymas – su judėjimu susijusi kinetinė energija paverčiama į elektros energiją);
  • optimizuojant vidaus degimo variklio darbą elektros energijai gaminti automobiliui veikiant hibridiniu arba vidaus degimo režimu;
  • prijungus automobilį prie elektros įkrovimo stotelės (šis variantas taikytinas tik įkraunamiems hibridiniams automobiliams).
    AR TRAUKOS AKUMULIATORIAI PERDIRBAMI?
    Bendradarbiaudama su specializuotais pramonės partneriais RENAULT pasirūpina, kad hibridiniams automobiliams naudojami akumuliatoriai, kaip ir elektromobilių akumuliatoriai, būtų perdirbami.

    sužinoti daugiau