kaip veikia elektrinis variklis?

E-Tech 100% electric - motor - Renault
elektromobilio technologija ir variklio sandara
Be cilindrų, be stūmoklių ir be išmetamųjų dujų... Elektromobilio variklis susideda iš dalių, kurios elektros energiją paverčia mechanine energija.
Elektrinis variklis naudoja įtampą, kad stacionarioje mechanizmo dalyje (statoriuje) sukurtų magnetinį lauką, kuris, judėdamas, varo besisukančią dalį (rotorių), taip varydamas automobilio ratus.
Jau daugiau kaip 10 metų Renault taiko šią technologiją, siekdama išspręsti šiandienos ir ateities mobilumo užduotis. Visa įmonės patirtis ir gamyba sutelkta Prancūzijoje.

kaip veikia

Susipažinkite su elektromobilio sandara.

varikliai Renault E-Tech electric automobilių

PLATFORMA CMF-EV
Renault Megane E-Tech electric platforma CMF-EV
Platforma CMF-EV su itin plokščiu 60 kWh talpos akumuliatoriumi ir kompaktišku 160 kW galios elektriniu varikliu. Automobilio manevringumas ir erdvumas maksimaliai padidinti: įrengtos visiškai plokščios grindys, gerokai nuleistas svorio centras, optimaliai paskirstytas svoris ir padidintas tarpuratis.
KOKIE PRIVALUMAI?
kokie privalumai?
Renault E-Tech electric pavara – tai novatoriška technologija, užtikrinanti išskirtinį intuityvų automobilio vairavimą.
  • Nuvažiuojamas atstumas iki 300 km pagal WLTP (su 40 kWh talpos akumuliatoriumi) arba 470 km (su 60 kWh talpos akumuliatoriumi).
  • Įvairūs įkrovimo variantai: 7 kW KS, 22 kW KS, 130 kW NS.
  • Šilumos siurblys ir nauja išmanioji energijos rekuperacijos sistema padeda maksimaliai padidinti efektyvumą ir nuvažiuojamą atstumą.
  • Vilkimo galimybė (900 kg priekabos su stabdžiais, 750 kg – be stabdžių) ir nemažas stogo bagažinės krovumas (80 kg).
O KAS BUS RYTOJ?
E-Tech 100% electric - vision - Renault
Renault rytojaus vizija
Renault stengiasi didinti savo elektrinių variklių veiksmingumą. Norime padidinti jų našumą, kad sumažėtų sąnaudos ir padidėtų nuvažiuojamas atstumas.
Taip pat planuojame išplėsti gamybą Duė ir Kleono (Prancūzija) gamyklose.

Jūsų klausimai apie elektrinius variklius

KUO ELEKTROMOBILIS SKIRIASI NUO HIBRIDINIO AUTOMOBILIO?
Pagrindiniai elektromobilio ir hibridinio automobilio skirtumai – kitoks variklis ir akumuliatorius.
Elektromobilyje įrengtas specialus variklis, naudojantis tik iš akumuliatoriaus gaunamą energiją. Hibridiniame automobilyje įrengtas vidaus degimo variklis ir dar 1 arba 2 elektriniai varikliai.
  • Hibridinio automobilio nuvažiuojamas atstumas didesnis nei elektromobilio, nes vidaus degimo variklis gali pakeisti elektrinius variklius.
  • O elektromobilio nuvažiuojamas atstumas siekia 470 km pagal WLTP (Renault Megane E-Tech).
  • Elektromobiliai ekologiškesni nei hibridai, nes neišmeta CO2 (tiesa, hibridiniai automobiliai aplinką teršia mažiau nei automobilis vien su vidaus degimo varikliu).
AR ELEKTROMOBILIAI GALINGI?
Taip. Iš esmės šiuolaikinių elektromobilių varikliai savo galia nė kiek nenusileidžia vidaus degimo varikliams. Jie greičiau ir sklandžiau įsibėgėja.
Ne visi elektromobiliai vienodai galingi – viskas priklauso nuo variklio ir akumuliatoriaus galios. Taigi galia priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio parametrų.
KUO ELEKTROMOBILIAI YPATINGI?
Pagrindinis elektromobilio ypatumas – variklis.
Tai ne vidaus degimo, o elektrinis variklis, todėl yra varomas ne benzinu ar dyzelinu, o iš automobilyje įrengto akumuliatoriaus gaunama elektra. Skirtingų modelių galia ir nuvažiuojamas atstumas skiriasi, pavyzdžiui, 100 % elektrinis Renault Megane E-Tech gali pasiekti 220 AG ir viena įkrova nuvažiuoti iki 450 km (pagal WLTP). Kiti svarbūs ypatumai:
  • sklandus ir komfortiškas važiavimas, nėra pavarų dėžės, triukšmo ir nemalonaus kvapo, dinamiškas įsibėgėjimas;
  • praktiškas ir taupus energijos papildymas – akumuliatorių galima įkrauti iš namų elektros tinklo arba viešojo įkrovimo stotelėse;
  • ekologiškesnis veikimas, nes vienintelės automobilio atliekos – susidėvėję stabdžiai ar padangos.

taip pat pasidomėkite