viskas apie Renault elektrinių E-Tech automobilių akumuliatorius

E-Tech 100% electric - battery - Renault
ličio jonų akumuliatorius
Elektromobilių gamyboje šiais laikais paprastai naudojami ličio jonų akumuliatoriai.

Renault pasirinko šiuos akumuliatorius savo elektriniams E-Tech automobiliams, nes jie pirkėjui suteikia daugiausia privalumų:
  • didelis nuvažiuojamas atstumas dėl didelio energijos tankio;
  • greitas įkrovimas dėl galimos didelės įkrovimo galios;
  • nuo temperatūros nepriklausantis našumas ir negresiantis atminties efektas;
  • ilga akumuliatoriaus eksploatavimo trukmė ir kontroliuojamas susidėvėjimas.

sužinoti apie Renault E-Tech electric automobilių

mūsų akumuliatorių sandara
Elektromobilio traukos akumuliatorius – labai svarbus komponentas, todėl jie projektuojami ir gaminami itin kruopščiai. Siekiame sumažinti jo matmenis ir užtikrinti optimalius parametrus.
Akumuliatorių sudaro keli komponentai:
Atkreipkite dėmesį, kad mūsų partneriai mums padeda kurti tik elementus ir modulius. Likusius akumuliatoriaus komponentus gamina Renault. Taip užtikriname kokybę ir siekiame atitikti jūsų poreikius.
KAIP VEIKIA ELEKTROS AKUMULIATORIUS?
Ličio jonų akumuliatorius – tai komponentas, cheminę energiją paverčiantis į elektros energiją. Tarp dviejų elementuose esančių elektrodų – vieno teigiamo (katodo), o kito neigiamo (anodo), panardintų į elektrolitą, vyksta cheminė reakcija.
Kai akumuliatorius maitina transporto priemonę, sukaupti elektronai tiekiami nuolatiniu energijos srautu, kuris keliauja per transporto priemonės grandinę tarp anodo ir katodo ir maitina elektrinį variklį.
Ir atvirkščiai, kai akumuliatorius įkraunamas įkrovimo įrangos arba rekuperacinio stabdymo sistemos tiekiama energija, elektronai grįžta į pradinę vietą.

akumuliatoriaus savybės

TALPA IR NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS
E-Tech 100% electric - battery’s capacity - Renault
talpa
Akumuliatoriaus talpa matuojama kilovatvalandėmis (kWh). Jos nereikėtų painioti su momentine elektrinio variklio ar įkrovimo galia, kuri matuojama kilovatais (kW).
Akumuliatoriaus talpą galima palyginti su automobilių, turinčių vidaus degimo variklį, kuro bako talpa, matuojamą litrais (l). O variklio galia matuojama arklio galiomis (AG).
E-Tech 100% electric - driving range - Renault
nuvažiuojamas atstumas
Daugiausia priklauso nuo akumuliatoriaus talpos: kuo ji didesnė, tuo daugiau kilometrų automobilis gali nuvažiuoti.
Vis dėlto elektromobilio nuvažiuojamas atstumas priklauso ir nuo kitų veiksnių: automobilio masės, vairavimo stiliaus ir orų sąlygų.
Megane E-Tech electric – Renault
Renault Megane E-Tech electric pavyzdys
Renault Megane E-Tech electric 11 cm storio akumuliatoriuje sukauptos 60 kWh leidžia viena įkrova nuvažiuoti 470 km atstumą pagal WLTP.
Įvairių mūsų automobilių nuvažiuojamas atstumas skiriasi: susipažinkite su Renault E-Tech electric automobilių modeliais
ĮKROVIMO TALPA IR GALIA
E-Tech 100% electric - chargeability - Renault
įkrovimo talpa
Pagrindinė akumuliatoriaus funkcija – kaupti ir perskirstyti energiją, taip pat užtikrinti kuo didesnį elektromobilio nuvažiuojamą atstumą. Projektuodami akumuliatorių atkreipiame dėmesį į jo įkrovimo talpą, tai yra gebėjimą greitai priimti gaunamą galią (kW) iš bet kokios įkrovimo įrangos.
E-Tech 100% electric - charging time - Renault
įkrovimo trukmė
Mūsų E-Tech automobilių akumuliatoriai sukurti taip, kad būtų pasiektas kuo geresnis sukaupiamos energijos kiekio ir įkrovimo trukmės santykis. Jie puikiai tinka važiuoti greitkeliais ir veiksmingai atkurti energiją sparčiuoju įkrovimu.
Renault Megane E-Tech electric 200 km nuvažiuojamo atstumo atkuriama per 30 minučių. Užtikrinamas didelis įkrovimo universalumas: galima įkrauti iki 22 kW galios kintamąja srove ir iki 130 kW galios nuolatine srove sparčiojo įkrovimo stotelėje.
E-Tech 100% electric - outside conditions - Renault
išorės sąlygos
Akumuliatoriaus veikimui turi įtakos ir aplinkos sąlygos. Siekiant užtikrinti tinkamą automobilio veikimą, darbinė temperatūra reguliuojama naudojant akumuliatoriuje įmontuotą aušinimo sistemą. Integruota openR link sistema, sąveikaudama su „Google“ žemėlapiais, sušildo akumuliatorių, kai artėjama prie iš anksto numatytos įkrovimo stotelės – taip optimizuojama įkrovimo galia.*
* priklauso nuo modelio ir varianto
PATIKIMUMAS IR ILGAS TARNAVIMO LAIKAS
E-Tech 100% electric - expertise - Renault
Renault patirtis ir kokybės garantija
Įmonės Renault patirtis, kaupiama nuo tada, kai išleistas pirmasis automobilis Renault Zoe, jau viršijo dešimt metų. Dėl to turime išsamių žinių apie akumuliatorių senėjimo procesus ir jų valdymą. Mūsų žinios ir įsipareigojimas jums suteikia svarbią garantiją.
E-Tech 100% electric - battery warranty - Renault
garantija akumuliatoriui
Renault E-Tech electric automobilių akumuliatoriams suteikiame 8 metų arba 160 000 km garantiją (žiūrint, kas pasiekiama anksčiau). Svarbu turėti omenyje, kad kaip bet kurio kito elektroninio įrenginio, taip ir elektromobilio akumuliatorius natūraliai dėvisi. Garantuojame, kad mūsų naujuose modeliuose garantiniu laikotarpiu bus išlaikyta bent 70 % pradinės akumuliatoriaus talpos.

akumuliatoriaus saugumas

Elektromobilių saugumą Renault laiko prioritetu. Renault – vienintelis gamintojas, įdarbinęs gaisrininką. Be to, glaudžiai bendradarbiaujame su aukštos klasės saugumo ekspertais. Saugumo lygį padidinome įvedę ir dvi svarbias naujoves:
E-Tech 100% electric - Fireman Access
„Fireman Access“
„Fireman Access“ leidžia gaisrininkams tiesiogiai pasiekti liepsnos apimto akumuliatoriaus vidinę dalį, todėl gelbėjimo operacija sutrumpėja iki vos 5 minučių.
E-Tech 100% electric - SD switch - Renault
„SD Switch“
Atliekant gelbėjimo operaciją (išskyrus gaisro atveju), akumuliatorių galima nedelsiant atjungti nuo maitinimo naujovišku „SD Switch“ jungikliu, kad būtų apsisaugota nuo galimo elektros šoko.

antrinis akumuliatorių panaudojimas ir perdirbimas

Pasibaigus pirmajam akumuliatoriaus eksploatavimo laikui, t. y. praėjus 10–15 metų, arba įkrovimo talpai nukritus žemiau 70 %, jį reikėtų pakeisti.
Tada prasideda akumuliatoriaus antrasis gyvenimas: jį galima panaudoti, pavyzdžiui, kaupti atsinaujinančiai energijai ar kitoms, ne tokios didelės apimties mobilumo užduotims. Pasibaigus antrajam eksploatavimo laikui, akumuliatorių galima perdirbti.
SURINKIMAS
E-Tech 100% electric - collection - Renault
panaudotų akumuliatorių surinkimas
Kaip numatyta Europos direktyvoje, Renault privalo užtikrinti, kad jos elektromobilių akumuliatoriai būtų surenkami.
Visi Renault E-Tech centrai teikia pirkėjams pagalbą, susijusią su akumuliatorių utilizavimu.
Nuo 2024 metų Fleno gamykloje „Re-Factory“ planuojame atidaryti elektromobilių ir akumuliatorių ardymo liniją.
PERDIRBIMAS
E-Tech 100% electric - recycling - Renault
perdirbimas
Ličio jonų akumuliatorių, naudojamų Renault Zoe ir kituose modeliuose, perdirbimas pradedamas nuo jų išardymo.
Konstrukcijos elementai, plastikas, metalai ir suvirinimo siūlės perduodamos atitinkamai perdirbti.

Jūsų klausimai apie elektros akumuliatorius

KAS GERIAU: AKUMULIATORIŲ PIRKTI AR NUOMOTIS?
Priešingai nei buvo įprasta su ankstyvaisiais elektromobiliais, dauguma gamintojų nebesiūlo akumuliatorių nuomos. Priežastis paprasta: turimos akumuliatoriaus technologijos pasitvirtino tiek funkcionalumo, tiek tarnavimo trukmės požiūriu.

Renault E-Tech akumuliatoriams šiuo metu suteikiama 160 000 km arba 8 metų garantija: jei akumuliatoriaus talpa nukris žemiau 70 % pradinės talpos, jis bus pakeistas.

Renault turi jau daugiau kaip 10 metų ličio jonų akumuliatorių naudojimo elektromobiliuose patirties. Jų eksploatavimo trukmė pranoksta turėtus lūkesčius. Per 10 naudojimo metų akumuliatoriai prarado labai mažai talpos.

Turėkite omenyje:
  • jei jus domina nuoma, tai Renault vis dar siūlo elektromobilių (įskaitant akumuliatorius) išperkamosios nuomos paslaugą;
  • jei norite perparduoti savo elektromobilį, Renault gali pateikti akumuliatoriaus būklės sertifikatą.
Atminkite: visais atvejais, bendradarbiaudama su specializuotomis įmonėmis, Renault užtikrins, kad kiekvienas akumuliatorius bus perdirbtas.
AR ELEKTROMOBILIŲ AKUMULIATORIAI PERDIRBAMI?
Žinoma. Viena priežastis – tą daryti įpareigoja teisės aktai. Be to, tai atitinka Renault tikslus.
Mes visą sukūrėme akumuliatoriaus eksploatavimo ciklą.

Siekiame, kad 2030 m. 70 % akumuliatorių būtų gaminama iš strateginių medžiagų (nikelio, kobalto, ličio ir kt.), gautų perdirbus naudotus akumuliatorius. Fleno gamykla „Re-Factory“ ir partnerystė su „Veolia“ bei „Solvay" Renault Group padėjo mums aplenkti konkurentus.

Pirmasis eksploatavimo laikas – automobilių širdis.
Akumuliatorius naudojamas tol, kol jo talpa tampa netinkama automobiliui (mažiau nei 70 % pradinės talpos).

Antrasis gyvenimas – nauja paskirtis.
Kai didžiausia akumuliatoriaus įkrova nukrenta žemiau 70 % pradinės talpos, akumuliatorių vis dar galima panaudoti. Tokie akumuliatoriai gali funkcionuoti kitose elektrinio mobilumo srityse, taip pat juos galima panaudoti saulės ar vėjo energijai kaupti.

Trečiasis gyvenimas – komponentų perdirbimas
Po 6–10 metų akumuliatorius perdirbamas, iš jo išgaunant įvairius komponentus (nikelį, kobaltą, litį ir kt.). Perdirbti galima iki 95 % jį sudarančių medžiagų.

Renault nuolat bendradarbiauja su specializuotais partneriais, kad užtikrintų aplinką tausojančią gamybą uždaru ciklu. Tai logiška.

taip pat pasidomėkite