1969 m. RENAULT ir PSA koncernų įkurta laboratorija LAB specializuojasi eismo įvykių tyrimo, biomechanikos ir žmogaus elgsenos srityse. 20 ekspertų, atstovaujančių įvairiems gamintojams, kasdien įgyvendina naujus eismo saugumo elementus.
jau 50 metų Renault didina savo automobilių saugumą
Per 50 metų LAB pavyko penkis kartus sumažinti mirtinų avarijų skaičių. Tai ryškus pavyzdys, kaip svarbu suvienyti gamintojų jėgas, kad keliuose būtų dar saugiau.
1954 M. PIRMOSIOS LABORATORIJOS ĮKŪRIMAS
Inžinerijos fakultete įkuriama fiziologijos ir biomechanikos laboratorija.
1957 M. PIRMASIS BANDYMAS, SIEKIANT IŠTIRTI VAIRUOTOJO ELGSENĄ
Vairuotojo elgesio tyrimas, strategijų ir automobilio vairavimo ypatumų analizė.
1969 M. ĮKURIAMA L.A.B
Įkuriama L.A.B (laboratoire d’accidentologie et de biomécanique – avarijų ir biomechanikos laboratorija).
1974 M. BANDYMŲ AUTOMOBILIS BRV
Automobilis pasyviosios saugos priemonių tyrimams – BRV (basic research vehicle – bazinė tyrimų transporto priemonė).
1978 M. AUTOMOBILIS SAUGUMO TYRIMAMS EPURE
Tyrimams skirtas prototipas, skirtas keleiviams apsaugoti per priekinį ar galinį susidūrimą, važiuojant iki 65 km/val. greičiu.
1995 M. SRP
SRP (système de retenue programmée) – programuojama sulaikymo sistema, skirta modeliui MEGANE I, su saugos diržo įtempimo valdymo funkcija.
2001 M. ESP
ESP modelyje LAGUNA II ir 3-iosios kartos SRP (AB dvigubas generatorius / dvigubas tūris). Iš viso užregistruota daugiau kaip 2000 patentų, kuriuose aprašytos pažangiosios technologijos (FIREMAN ACCESS, SD SWITCH ir kt.).
saugesnė ateitis
Vienintelis tikslas – toliau mažinti aukų skaičių keliuose. Vystydama naujas technologijas LAB padeda gamintojams kurti dar veiksmingesnes sistemas.