Renault automobilių saugumas

programa „Pirmiausia – žmogus“

programa „Pirmiausia – žmogus“
didesnis visų eismo dalyvių saugumas
Dalijimasis duomenimis, susidūrimų bandymai, plataus masto pratybos... RENAULT yra pasiryžusi mažinti avarijų skaičių ir jų sunkumą.

Kartu su mokslininkais, ekspertais ir ugniagesiais gelbėtojais parengta programa „Pirmiausia – žmogus“ turi vieną tikslą – kasdien didinti visų eismo dalyvių saugumą.

2025 m. RENAULT žengia dar vieną žingsnį į priekį, įgyvendindama Universaliojo patento iniciatyvą ir atverdama savo saugos patentus konkurentams.
iki 32
pažangių vairavimo pagalbos sistemų
daugiau kaip 60
saugos sistemų
daugiau kaip 2000
pateiktų saugos srities patentų(1)
daugiau kaip 5000
mokymus baigusių gaisrininkų(2)
(1) nuo 1969 metų
(2) 21 šalių

Renault ir priešgairinės tarnybos – nauja ypatinga partnerystė

Vykdydama programą „Pirmiausia – žmogus“, RENAULT dirba kartu su broliais Naudet, apdovanojimus pelniusių dokumentinių filmų apie rugsėjo 11-ąją ir Dievo Motinos katedros gaisrą kūrėjais, ir glaudžiai bendradarbiauja su kelių gelbėjimo tarnybomis. Tai ypatinga veikla, sujungianti inžineriją ir mokslinius tyrimus, siekiant kuo geriau išnaudoti „aukso valandą“ – brangias minutes, kurios reikalingos gelbėtojams, kad išgelbėtų gyvybę.
MOKYMAI
ugniagesių mokymai
RENAULT – vienintelis gamintojas pasaulyje, inžinerijos skyriuje visu etatu įdarbinęs ugniagesį, ir vienintelis, reguliariai bendradarbiaujantis su kelių eismo saugumo komandomis, – vos per kelerius metus surengė mokymus 5000 ugniagesių iš 21 šalies! Europoje ir Lotynų Amerikoje jau suplanuoti nauji kursai
QRESCUE RENAULT
„QRescue Renault“: skubios pagalbos tarnybų laikui taupyti
„QRescue Renault“ – tai ant priekinio ir galinio stiklo esantis QR kodas, kuris suteikia ugniagesiams gelbėtojams tiesioginę prieigą prie automobilio gelbėjimo informacijos.

Reikalingos, kad galėtų dirbti efektyviai ir saugiai. Taip galima sutaupyti beveik 15 brangių minučių, kai reikia pasirūpinti nukentėjusiaisiais per „auksinę valandą“*.
* laiko intervalas, kai reikia spėti pacientams suteikti pirmąją pagalbą po traumos
TECHNOLOGIJA, SUKURTA BENDRADARBIAUJANT SU PARTNERIAIS
Safety
Fireman Access
Nors mūsų aukštosios įtampos akumuliatoriai suprojektuoti taip, kad nesugestų dėl kokių nors vidinių priežasčių, bet kada įmanomas gaisras dėl išorinių priežasčių. Jei gaisras išplinta į akumuliatorių, RENAULT naujovė – sistema „Fireman Access“ – padeda nukreipti ugniagesių gaisrines žarnas į akumuliatoriaus centrą ir užgesinti akumuliatoriaus gaisrą greičiau nei per 10 minučių – palyginimui kitų gamintojų akumuliatorių gaisrai vidutiniškai gesinami 4 valandas. Taip vienu kartu sutaupoma apie 42 000 litrų vandens ir, svarbiausia, laimima laiko pagalbos tiekėjams.
2025 m. RENAULT žengia dar vieną žingsnį į priekį, įgyvendindama Universaliojo patento iniciatyvą ir atverdama savo saugos patentus konkurentams.
Safety
SD Switch
Naujoviškas jungiklis „SD Switch“ akimirksniu atjungia akumuliatorių nuo aukštosios įtampos šaltinio.

sauga, šiuolaikiniai automobiliai

Per 50 veiklos metų RENAULT pavyko net 5 kartus sumažinti aukų kelyje skaičių. Siekdami pagerinti visų eismo dalyvių saugumą, LAB (Avarijų ir biomechanikos tyrimų laboratorijos) ekspertai ir 600 inžinierių ir technikų nuolat tobulina savo darbus. Iš viso išduota daugiau kaip 2000 patentų ir sukurta daugybė pažangių sprendimų, pavyzdžiui, FIREMAN ACCESS arba SD SWITCH.
PAŽANGIOSIOS VAIRAVIMO PAGALBOS SISTEMOS (ADAS)
ADAS (pažangiosios vairavimo pagalbos sistemos)
ADAS – tai išmaniosios sistemos, kuriose naudojamos pažangios technologijos (jutikliai, kameros, dirbtinis intelektas ir t. t.), padedančios vairuoti. Tačiau 67 % vairuotojų nesinaudoja vairavimo pagalbos sistemomis, jeigu jos neaktyvuojamos automatiškai (2019 m. SSHRC apklausa).* Renault užsibrėžė tikslą pakeisti šią tendenciją.

*Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema, eismo juostos palaikymo sistema, aktyvusis išmanusis greičio reguliatorius, greičio reguliatorius-ribotuvas.
SAUGUMO SISTEMOS
isofix (automobilinė kėdutė)
Vos 25% vaikų automobilyje tinkamai prisegami saugos diržais (10% apskritai keliauja neprisegti).* Savo modeliuose Renault siūlo iki 3 Isofix arba I-Size tvirtinimo vietų. Dėl to netinkamo vaikiškos kėdutės tvirtinimo automobilyje tikimybė sumažėja 4 kartus.
LAB ISTORIJA
kasdienė pažanga kelių eismo saugumo srityje
1969 m. RENAULT ir PSA koncernų įkurta laboratorija LAB specializuojasi eismo įvykių tyrimo, biomechanikos ir žmogaus elgsenos srityse. Jos užduotis – sumažinti aukų skaičių keliuose. Per 50 metų šios laboratorijos veikla padėjo sumažinti mirtingumą penkis kartus.
2024 M. „PRIX INNOVATION SÉCURITÉ ROUTIÈRE“ LAIMĖTOJA
2024 m. „Prix Innovation Sécurité Routière“ laimėtoja
2024 m. „Prix Innovation Sécurité Routière“ komisijos prizo laimėtoja saugos instruktoriaus funkcija analizuoja potencialius pavojus kelyje, remdamasi duomenimis apie aplinką, ir šią informaciją pateikia openR ekrane.

Kiekvienos kelionės pabaigoje gausite saugos balą, kuriuo įvertinamas jūsų vairavimas, taip pat rasite išsamią analizę ir paprastus patarimus, kaip vairuoti saugiau.

mobilumas ir sauga ateityje

RENAULT politika saugaus kelių eismo srityje orientuota penkiomis pagrindinėmis kryptimis: informatyvumas, profilaktika, korekcija, apsauga, gelbėjimas. Nuolat diegiame tokias naujoves kaip SAFETY SCORE, SAFETY COACH ir SAFETY GUARDIAN, kurios sukels tikrą revoliuciją saugos prie vairo srityje.
H1st vision
H1st VISION atspindi mūsų saugesnio ateities mobilumo viziją, taip pat apima pagal programą „Pirmiausia – žmogus“ atliekamus mokslinius tyrimus bei technologijų vystymą.

Kartu su 12 įmonių, prisijungusių prie ekosistemos „Software République“, sukurtame koncepciniame automobilyje naudojamos technologijos, kuriomis siekiama pagerinti visų eismo dalyvių saugumą. Šis automobilis – ateities mobilumo vizija.