naujovės jūsų saugumui

RENAULT naujovės, dar veiksmingiau padedančios vairuotojams.
Research and development - Renault
mūsų misija – išvengti nelaimingų atsitikimų
Kelių eismo įvykių, per kuriuose nukentėjo žmonės, analizė rodo, kad daugiau nei 90 % atvejų* juos nulėmė žmogiškasis veiksnys: greičio viršijimas ar saugaus greičio nesilaikymas, vairavimas apsvaigus nuo alkoholio, narkotikų ar vaistų, sumažėjęs vairuotojo budrumas.

Siekdami išspręsti šią problemą ir padidinti eismo saugumą, kuriame prevencijos ir praktinių veiksmų strategiją.

* šaltinis: saugumas keliuose 2022 m.
3 naujovės vairuotojams
Žvelgiant pragmatiškai, norime sukurti vairuotojams savotišką „angelą sargą“, padedantį vairuoti saugiau. Tam, kad šį tikslą pasiektume, turime imtis trejopų veiksmų:
Safety
aptikimas ir informacija
Sistema SAFETY SCORE analizuoja automobilio vairavimo duomenis ir prisideda prie saugesnio vairavimo.
Safety
palaikymas
SAFETY COACH teikia operatyvią informaciją apie potencialius pavojus kelyje.
Safety
pagalba
Aptikusi pavojų saugumo sistema kontroliuoja automobilio greitį ir įjungia avarinį režimą.

safety score

Research and development - Renault
individualūs patarimai
Remdamasi iš automobilio jutiklių gaunamais duomenimis sistema SAFETY SCORE analizuoja vairavimo stilių. Sistema, kuriama bendradarbiaujant su viena Prancūzijos vairavimo mokykla, jau netrukus pateiks patarimų, pritaikytų vairavimo stiliui pagal keturis kriterijus:
  • Saugus greitis
  • Saugi trajektorija
  • Saugus atstumas
  • Saugus budrumas
SAUGUS GREITIS
Priekinė kamera atpažįsta greitį ribojančius ženklus; gauta informacija lyginama su vietovės žemėlapio duomenimis (naudojant GPS).
SAUGI TRAJEKTORIJA
Priekinė kamera atpažįsta horizontalųjį kelių ženklinimą; sistema identifikuoja beveik bet kokios linijos kirtimą; ji taip pat nustato šoninį bei išilginį judėjimą ir pateikia informaciją apie važiavimą.
SAUGUS ATSTUMAS
Atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės matuoja priekinė kamera arba automobilinis radaras. Optimalus atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės apskaičiuojamas akimirksniu.
SAUGUS BUDRUMAS
Vidinė kamera (arba vairaračio judėjimo analizė) nustato vairuotojo budrumo ir nuovargio lygį. Priekinė kamera fiksuoja, ar sustojama prie ženklų „Stop“ ir degant raudonam šviesoforo signalui.

safe coach

Research and development - Renault
individualios vairavimo rekomendacijos
SAFETY COACH pateikia rekomendacijų, atsižvelgdama į pagrindinius vairuojant nustatytus rizikos veiksnius. Tikslas – paskatinti vairuotoją vairuoti saugiau.
rizikos vizualizacija
Žemėlapių ir navigacijos sistema vairuotojui realiuoju laiku praneša apie artėjančią didesnės rizikos zoną. Tai padeda padidinti koncentraciją.
SAFETY SCORE NAUDOJIMAS
Vairuotojui pateikiamos rekomendacijos, atsižvelgiant į jo vairavimą pagal minėtus kriterijus: saugus greitis, saugus atstumas, saugi trajektorija, saugus budrumas.
REKOMENDACIJŲ ETAPAI
Sistema SAFETY COACH pateikia itin praktiškų rekomendacijų, skirtų užtikrinti maksimalų efektyvumą.

Pavyzdžiui:
  • norėdami optimizuoti parametrą „Saugus greitis“, naudokite greičio ribotuvą, parametrui „Saugus budrumas“ optimizuoti –
  • išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo ir eismo juostos palaikymo sistemas.
ATLYGIS VAIRUOTOJAMS
SAFETY COACH apdovanos vairuotojus, kurie sutinka „žaisti“, pavyzdžiui, pasiūlys jiems kombinuotąjį draudimo polisą arba pasinaudoti nuolaidomis savo partnerių produkcijai.

atraskite

Driver-assistance systems - automotive safety - Renault
pažangiosios vairavimo pagalbos sistemos
roads - automotive safety - Renault
ROADS: Renault operational advanced driving simulator
All-new Renault Scenic E-Tech electric
naujasis elektrinis RENAULT SCENIC E-TECH