Vidaus degimo variklis ir du elektriniai varikliai
Hibridiniuose Renault automobiliuose įrengtas 1,6 litro tūrio benzininis variklis ir du elektriniai varikliai, tai yra kintamosios srovės generatorius ir traukos variklis, taip pat 200 W galios akumuliatorius.
Hibridinės technologijos E-Tech pagrindu tapo mūsų markės elektromobilių kūrimo patirtis. Platų automobilių su elektriniais varikliais pasirinkimą ir važiavimo elektriniu režimu galimybių išplėtimą lėmė novatoriška energijos rekuperacijos technologija.
Naudokitės elektriniu režimu, nejungdami automobilio į elektros lizdą!
Hibridiniai automobiliai E-Tech turi akumuliatorių, kuris įkraunamas naudojant kinetinę energiją. Automobiliui lėtėjant arba jį stabdant akumuliatorius regeneruoja energiją, naudodamas pavaros energiją, susikaupusią variklyje. Kitais atvejais generatoriaus, įkraunančio akumuliatorių, vaidmenį atlieka vidaus degimo variklis.
koks variklis naudojamas automobilį paleidžiant?
Hibridiniai Renault automobiliai paleidžiami 100 % elektriniu režimu. Dėl geresnės akceleracijos elektrinis režimas naudojamas pirmuosius kelis kilometrus, paskui, jei reikia, automobilis pradeda naudoti vidaus degimo variklį.
ar įmanoma važiuoti tik elektriniu režimu?
Hibridiniame automobilyje suderintai veikia elektrinis ir benzininis varikliai, todėl mieste elektriniu režimu galima važiuoti iki 80 % viso laiko. Be to, dėl technologijos E-Tech rekuperuojamos energijos kiekis yra didesnis nei daugumos rinkoje siūlomų hibridų, todėl šiais automobiliais elektriniu režimu pavyksta nuvažiuoti toliau.
ar gali vis trys varikliai veikti vienu metu?
Hibridiniai automobiliai – tai elektromobiliai su vidaus degimo varikliu. Tai reiškia, kad Renault automobiliai paleidžiami 100 % elektriniu režimu ir šiuo režimu važiuoja pirmuosius kelis kilometrus. Kai akumuliatoriuje energijos pritrūksta, automobilis toliau važiuoja varomas vidaus degimo variklio. Tokiu atveju abu varikliai dirba vienu metu.