jūsų klausimai apie 100 % elektrinius E-Tech automobilius

Megane E-Tech electric – Renault
100 % elektriniai E-TECH automobiliai – RENAULT patirtis
Sužinokite visus atsakymus į savo klausimus apie elektromobilius
AR ELEKTROMOBILIAI PATIKIMI?
Patikimumu elektromobiliai nė kiek nenusileidžia automobiliams su vidaus degimo varikliu.

Naudodamasi gaminant elektromobilius sukauptomis žiniomis, turėdama ilgametę patirtį lenktynėse „Formulė 1“ ir naudodamasi inžinerinėmis, projektavimo bei tyrimų struktūromis RENAULT sukūrė itin patikimą E-TECH technologiją.

Elektriniai varikliai yra ne tokie sudėtingi, jiems reikia mažiau komponentų, todėl mažiau kainuoja jų techninė priežiūra. Jų gedimus aptikti ir pašalinti lengviau nei automobilių su vidaus degimo varikliu.

Komponentai yra tokie pat patikimi ir atsparūs kaip ir transporto priemonėse su vidaus degimo varikliais, o daugiau nei 30 000 darbuotojų visame „Renault“ tinkle jau baigė mokymus ir yra pasiruošę teikti 100 % elektrinių E-TECH automobilių techninės priežiūros paslaugas.

Mūsų siūlomi 100 % elektriniai E-TECH automobiliai – tai daugiamečio darbo vaisius. Jų patikimumą patvirtino dar 2012 metais pasirodęs modelis ZOE. Didžiuojamės, kad mūsų elektromobilių kūrimo patirtis leidžia mums kurti naujas technologijas, dėl kurių elektromobiliai darosi dar patikimesni.
AR ELEKTROMOBILIAI TERŠIA APLINKĄ?
Iš pradžių taip, paskui ne.
Taip, nes jų gamyba palieka didesnį anglies pėdsaką nei automobilių su vidaus degimo varikliais.
Ne, nes vieninteliai aplinkos taršos šaltiniai jais važiuojant yra besidėvintys stabdžiai ir padangos.
Išanalizavus elektromobilio eksploatavimo ciklą, galima padaryti išvadą, kad elektromobiliai teršia aplinką... 81 % mažiau nei automobiliai su vidaus degimo varikliu.

Išsamiau apie elektromobilių anglies pėdsaką rasite tyrime, kurį 2020 m. balandžio 21 d. paskelbė organizacija „Transport & Environment“ (T&E).
KAIP TINKAMAI PRADĖTI VAŽIUOTI ELEKTROMOBILIU?
Elektromobilį paleisti labai paprasta, tik svarbu tai padaryti tinkamai.

Norint paleisti bet kurį modelį (tiek paleidžiamą raktu, tiek paleidimo mygtuku), reikia paspausti stabdžio pedalą. Tada galima nukelti koją ir visiškai tyliai paleisti automobilį. Kadangi automobilis 100 % elektrinis, jis neskleidžia jokio triukšmo, tačiau prietaisų skydelyje bus rodoma, kad jis paleistas.

Norint važiuoti pirmyn arba atgal, jokios sankabos spausti nereikia – tiesiog į atitinkamą padėtį perjunkite pavarų svirtį ir nuspauskite akceleratoriaus pedalą. Norint automobilį sulėtinti arba sustabdyti, reikia paspausti stabdį. Automobilis tada automatiškai išjungia, o vėliau prireikus iš naujo paleidžia variklį. Elektromobilyje galite mėgautis sklandžiu važiavimu ir greitu, dinamišku įsibėgėjimu.
KUR RASTI ELEKTROMOBILIŲ ĮKROVIMO STOTELES?
Beveik bet kur. Norint įkrauti elektromobilį, reikalinga elektra, todėl bet koks elektros lizdas – potenciali įkrovimo vieta. Viešųjų lizdų galima rasti stovėjimo aikštelėse, šalia prekybos centrų, greitkeliuose, taip pat kai kuriose dalijimosi automobiliais zonose. Įkrovimo stoteles turi ir daugelis automobilių salonų, pavyzdžiui, daugiau kaip 400 RENAULT atstovybių. Prekybos centrų teritorijoje esančios įkrovimo stotelės palaiko sparčiojo įkrovimo režimą (automobiliui įkrauti iki 80 % vidutiniškai reikia 1,5 valandos).

Pliusai:
  • programa „My Renault“ padeda planuoti keliones atsižvelgiant į pakeliui esančias įkrovimo stoteles;
  • „Mobilize Charge Pass“ suteikia prieigą prie plačiausio Europoje įkrovimo tinklo.
KUR GALIU ĮKRAUTI ELEKTRINĮ E-TECH AUTOMOBILĮ?
Savo elektrinį automobilį įkraukite:
  • Namie – prijunkite jį prie namų elektros lizdo (sustiprinto arba standartinio) arba prie sieninės įkrovimo stotelės. „Mobilize Power Solutions“ padės įrengti namų įkrovimo stotelę. Įsigydami automobilį iš RENAULT atstovybės užsisakykite namų įkrovimo stotelę.
  • Kelyje – pasirinkite vieną iš daugybės viešųjų įkrovimo stotelių. Trūksta laiko? Raskite sparčiojo įkrovimo vietas. Naudokite maršruto planavimo priemones, kad rastumėte kelią iki artimiausios įkrovimo vietos ir kortele „Mobilize Charge Pass“ patogiai atsiskaitykite daugumoje viešųjų įkrovimo stotelių.
KAIP PAGREITINTI ĮKROVIMĄ KELIONĖJE?
Įkrovimo trukmė priklauso nuo automobilio ir nuo įkrovimo tipo. Per 30 min. sparčiojo įkrovimo 100 % elektrinį MEGANE E-TECH atgaus iki 300 km nuvažiuojamo atstumo pagal WLTP.

Jei norite maksimaliai išnaudoti sparčiojo įkrovimo privalumus, akumuliatorių rekomenduojame įkrauti tik tada, kai lieka mažiau nei 20 % nuvažiuojamo atstumo, o įkrovimą baigti pasiekus 80 % įkrovos.

Įkrovimo kaina priklauso nuo paslaugų teikėjų nustatytų įkainių. Apmokėti galima įvairiai: už kilovatus, už įkrovimo įrangos naudojimo laiką (taikytina sparčiojo įkrovimo stotelėms).

Tam, kad įkrovimą kelyje būtų kuo greitesnis, maršrutų planavimo priemonė nustato optimalų maršrutą: atsižvelgia į atstumą, transporto priemonės apkrovą, kelio sąlygas ir pakeliui esančias įkrovimo stoteles (tipą ir kainą). Pavyzdžiui, 100 % elektrinio MEGANE E-TECH maršrutų planavimo priemonė leidžia priklausomai nuo suplanuoto maršruto paruošti akumuliatorių taip, kad jo įkrovimas būtų kuo veiksmingesnis.
* priklauso nuo varianto
KAS IŠRADO ELEKTROMOBILĮ?
Kaip dažnai būna, prie to prisidėjo ne vienas asmuo.
Vis dėlto keletas chronologinių elementų leidžia atkurti, kaip viskas prasidėjo:
  • 1830 m. škotas Robertas Andersonas sukūrė pirmąją primityvią elektrinę karietą.
  • 1835 m. jo įpėdinis Thomas Davenportas sukūrė nedidelį elektrovežį.
  • 1859 m. Gastonas Planté sukūrė pirmąjį įkraunamą akumuliatorių. Jį 1881 m. dar patobulino Camille'is Faure.
  • Nuotraukoje, padarytoje maždaug 1895 metais, Thomas Parkeris pozuoja šalia elektromobilio. Kadangi jis žinomas kaip pirmuosius elektrinius tramvajus varančios įrangos konstruktorius, galima daryti prielaidą, kad jis yra ir nuotraukoje pavaizduoto automobilio išradėjas, nors šio fakto neįmanoma patikrinti.
  • Įmonė Renault prie elektromobilių populiarinimo prisidėjo 2012 m. išleisdama modelį Renault Zoe.

norite daugiau informacijos apie E-Tech?