variklis E-Tech full hybrid

variklis E-Tech full hybrid

Renault Rafale
geriausios hibrido technologijos
Galia, taupumas ir automatinis įkrovimas – 200 AG E-TECH FULL HYBRID variklis turi vienus geriausių galios ir degalų sąnaudų rodiklių iš visų rinkoje siūlomų automobilių:
  • nuvažiuojamas atstumas iki 1100 km1
  • iki 80 % laiko mieste važiuojant elektriniu režimu2
  • sutaupo iki 40 % degalų3
1 variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
2 priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
3 vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas
200 AG
variklis E-TECH FULL HYBRID
iki 1 100 km
nuvažiuojamas atstumas*
mažesnės degalų sąnaudos iki 40 %
palyginti su automobiliais, varomais vidaus degimo varikliu**
* variantas E-TECH FULL HYBRID pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
** vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas
TECHNOLOGIJA
išsamiau apie E-TECH FULL HYBRID variklį
E-TECH FULL HYBRID 200 AG variklis užtikrina sklandų važiavimą ir greitą reakciją. Variklis gali veikti trimis būdais: 100 % elektriniu režimu, hibridiniu režimu (elektra + vidaus degimas) arba tik vidaus degimo režimu. Režimai perjungiami visiškai automatiškai, tai atlieka išmanioji pavarų dėžė. Automobilyje yra:
  • 130 AG (96 kW) ir 205 Nm sukimo momento 1,2 l trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi;
  • 50 kW (70 AG) ir 205 Nm sukimo momento pagrindinis elektros variklis, skirtas važiuoti elektriniu režimu;
  • 2 kWh talpos akumuliatorius, kuris automatiškai įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant.
PRIVALUMAI
vidaus degimo ir elektros derinys – maksimalus efektyvumas
Šiuolaikiška E-TECH FULL HYBRID technologija itin efektyvi: RENAULT RAFALE gali išvystyti iki 130 km/val. greitį 100 % elektriniu režimu*, iki 80 % kelionių mieste važiuoti elektra, įkrauti akumuliatorių važiuojant ir nuvažiuoti iki 1100 km**.
* priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
** variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
DEGALŲ SĄNAUDOS
mažesnės degalų sąnaudos
Technologijoje E-TECH FULL HYBRID kartu su vidaus degimo varikliu naudojami du elektros varikliai. Pastarasis naudojamas kuo rečiau, daugiausia kaip energijos generatorius. Todėl degalų sąnaudos yra iki 40 %* mažesnės nei automobilio, kuriame yra tik vidaus degimo variklis.
* vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas
IŠMETAMO СО2 KIEKIS
mažesnis išmetamo CO2 kiekis
Technologija E-TECH FULL HYBRID teikia pirmenybę elektriniam varikliui, todėl RENAULT RAFALE gali gerokai sumažinti išmetamo CO2 kiekį ir degalų sąnaudas.
ENERGIJOS VARTOJIMO EFEKTYVUMO ŽENKLINIMAS
gaukite ženklinimą „Crit Air 1“
Dėl jėgos agregato E-TECH FULL HYBRID automobilis RENAULT RAFALE turi privalumų – jis žymimas ženklu „Crit Air 1“, todėl juo galima važiuoti į zonas, kuriose pagal Europos standartą privalomas žemas išmetamųjų dujų lygis.