našumas

aerodinamiškumas ir efektyvumas

NAUJASIS MASTER
Naujasis RENAULT MASTER – tai daugelį metų trukusio darbo, siekiant sukurti aerodinamišką ir našią patrauklaus dizaino komercinę transporto priemonę, rezultatas. Aerodinaminiame tunelyje suprojektuotas ir visiškai atnaujintas automobilis žymi naujos eros pradžią.

našus dizainas

Priekinio stiklo pokrypio kampas, oro paėmimo angos, šoninių veidrodėlių forma ir aptakios galinės kėbulo dalies formos – visi pagrindiniai dizaino elementai buvo patobulinti, siekiant pagerinti automobilio aerodinamiškumą ir sutaupyti daug energijos.

aerodinamiškas dizainas

Sužinokite, kaip inžinieriai ir dizaineriai gali bendradarbiauti aerodinamikos srityje. Michael Gabriel ir Louis Morasse pasakoja apie naują aerodinamišką komercinį automobilį RENAULT MASTER E-TECH 100% electric.

geresni parametrai

Dėl optimizuoto aerodinamiškumo naujasis RENAULT MASTER sutaupo daugiau degalų (1,5 l/100 km – variantas su dyzeliniu varikliu dCi 2L*) ir nuvažiuoja iki 460 km** (variantas E-TECH su 100 % elektriniu varikliu), nes sunaudoja 27 % mažiau energijos.
* pagal WLTP, 2023 m. kovas. Lyginama RENAULT MASTER L2H2 3.5T dCi 130 su RENAULT MASTER 3 PHASE 2 BLUE dCi 135. RENAULT tyrimas.
** pagal WLTP. Lyginama RENAULT MASTER L2H2 E-TECH 87 kWh ir RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC 52 kWh. RENAULT tyrimas.
E-TECH 100% ELECTRIC
up to 460 km of driving range - Renault Master
nuvažiuojamas atstumas iki 460 km*
Du 100% electric E-TECH variantai, neišskiriantys CO2, lydės jus kasdien važinėjant mieste ir suteiks galimybę į zonas, kuriose ribojamas teršalų kiekis.

* variantas L2H2 4t pagal WLTP
130 kW maximum DC fast charger - Renault Master
spartusis įkrovimas naudojant nuolatinę iki 130 kW srovę
Sparčiojo įkrovimo stotelėje 87 kWh talpos akumuliatoriaus nuvažiuojamą atstumą atkursite per 1 valandą ir 10 minučių.
dynamic braking - Renault Master
dinamiškas stabdymas
Ši nauja kompaktiška sistema užtikrina tokį patį stabdymo efektyvumą nepriklausomai nuo krovinio svorio ir perpus sutrumpina reakcijos laiką stabdant avariniu būdu. Tokiu būdu energija atgaunama kiekvieną kartą lėtėjant ir padidėja bendras transporto priemonės nuvažiuojamas atstumas.
DYZELINIAI
puissance sur mesure - Renault Master
galia, padedanti atlikti visus darbus
Rinkitės visiškai naują BLUE dCi 2L variklį su keturiais galios variantais, tinkamais visiems darbams.
new EAG9 hydraulic automatic gearbox - Renault Master
nauja hidraulinė automatinė pavarų dėžė EAG9*
Kad vairuoti būtų patogu, 150 AG ir 170 AG versijose montuojama nauja pavarų dėžė su 9 pavaromis, užtikrinančiomis geriausią sukimo momentą bet kokioje situacijoje.

* bus pasiekiama netrukus
dynamic braking - Renault Master
dinamiškas stabdymas
Naujoji hidraulinė dinaminio stabdymo sistema užtikrina tokį patį stabdymo efektyvumą nepriklausomai nuo apkrovos ir perpus sutrumpina reakcijos laiką stabdant avariniu būdu (jei įjungta atitinkama vairavimo pagalbos sistema).