Renault šiandien

SpausdintiSiųsti
RENAULT: PASAULINĖ STATISTIKA

Jei teigiame, kad pramonė yra vienas iš elementų, turinčių padėti spręsti aplinkosaugos problemas , vadinasi privalome pripažinti, kad pramonės įmonės privalo būti socialiai atsakingos.

Nė viena didelė pramonės įmonė negali siekti vien tik ekonominių rezultatų, nekreipdama dėmesio į tai, kas dedasi aplink. Mes privalome dalyvauti šalių, kuriose vystome savo veiklą, socialiniame gyvenime. Mūsų kompanijos ryžtas ir siekis būti socialiniai atsakinga atsispindi mūsų įgyvendinamuose ir remiamuose visuomeniniuose, švietimo, plėtros ir aplinkosaugos projektuose.

Carlos Ghosn, kompanijos RENAULT prezidentas ir generalinis direktorius 

Ilgus metus koncernas RENAULT rinkosi socialiai atsakingo verslo pricipus ir remdamasis būtent jais rūpinosi savo darbuotojais, klientais ir mūsų planeta. Todėl 2009 m. gegužę kompanija įsteigė Socialinės atsakomybės direkciją (DRSE).

Pagrindinė DRSE užduotis – parengti ir įgyvendinti kompanijos socialinės atsakomybės strategiją (SAT), taip pat parinkti ir rengti renginius pilietiniam aktyvumui skatinti.

Departamento vadovybė užsibrėžė keturias pagrindines savo veikos kryptis: švietimas, saugumas, aplinkos neteršiančios ekologiškos transporto priemonės ir plėtra.
Gautinis tikslas – pasiekti kaip įmanoma mažesnio kompanijos poveikio aplinkai ir įtvirtinti savo teigiamą įtaką šiuo klausimu visame pasaulyje.

Kita svarbi DRSE užduotis – bendrauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis ir skleisti informaciją apie kompanijos RENAULT pasiekimus šiose srityse.


Vizija, misija, strategija

Pranešdama visuomenei apie pažangą ir didindama veiklos efektyvumą, kompanijos socialinės atsakomybės strategija SAT yra tarytum kompanijos įsipareigojimų – atsakingai projektuoti ir gaminti asmenines susisiekimo priemones – varomoji jėga ir jų vykdymo garantas.

Pagrindinė šios strategijos užduotis yra atsižvelgti į socialinius veiklos aspektus, kurie kruopščiai puoselėjami nuo pat įmonės gyvavimo pradžios. Strategija paremta 5 pagrindiniais aspektais:
• Su aplinkos neteršiančių ekologiškų transporto priemonių gamyba susijusi veikla;
• Darbuotojų solidarumo skatinimas ir jų įtraukimas;
• Tvari parama, auganti kartu su kompanijos RENAULT plėtros teritorija ir įmonių skaičiaus augimu;
• Švietimo ir informavimo veiklos sukauptų žinių konsolidavimas.